Home Sweet Home - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Linda Hoeve - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Linda Hoeve - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Dushi's,


De allerhoogste tijd voor een nieuw verslag, en dat zal ook meteen het laatste verslag zijn vanaf het warme, zonnige Curacao. Moniek en ik vliegen morgen namelijk terug naar Nederland. Een maand eerder dan de bedoeling was. Moniek gaat terug ivm familieomstandigheden, en na overleg met school en thuis heb ik besloten dat ik met haar mee terug ga. We hebben een super tijd gehad hier, maar ik krijg geen spijt als ik nu terugga. Het is goed geweest hier! Ik heb heel veel zin om iedereen weer te zien en te knuffelen en niet te vergeten, om weer te gaan trainennnn!

Vorige week hebben we onze stage afgesloten en we kregen een super beoordeling, dus daar kunnen we zeker mee thuiskomen! Deze week hebben we dus nog de tijd om leuke dingen te doen en van het weer te genieten.

Afgelopen maandag zijn we naar Klein Curacao geweest, een heel klein onbewoond eiland. Wit zand en fel blauw water. Daar moet je geweest zijn als je naar Curacao gaat! Verder hebben we afgelopen weekend vooral gewerkt aan 'het zo bruin mogelijk thuiskomen' en daar gaan we vandaag de laatste dag op het strand ook nog alles aan doen!

Twee weken geleden heb ik hoog bezoek ontvangen op Curacao! Twee vriendinnen, mijn zusje en oom en tante kwamen op bezoek. We hebben het heel gezellig gehad en leuke dingen gedaan, super leuk dat ze er waren!

Omdat mijn oom en tante in een resort verbleven konden Moniek en ik daar ook nog een paar nachtjes blijven. Het was net alsof we van Expeditie Robbinson thuiskwamen. We hadden eindelijk een warme douche en een schoon, opgemaakt bed! Haha. Heerlijk van geprofiteerd dus!

Ik heb zo veel leuke dingen gedaan hier! Kerst en oud en nieuw gevierd met 30 graden, ik ben op hele vette festivals en feestjes geweest, heel veel leuke en lieve mensen leren kennen, een andere cultuur leren kennen, een leuke stage gehad, te veel om op te noemen! Ik had dit nooit willen missen!

Holland here we come!


Liefs van hier en tot snel,


Linda

  • 12 Februari 2014 - 19:11

    Simone Buitenhuis:

    Gaaf dat je zo'n mooie tijd hebt gehad! Geniet van de laatste dag(en) en goeie reis terug! Zie je vast snel, XXX Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Linda

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1565
Totaal aantal bezoekers 7679

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 27 Maart 2014

Curaçao

Landen bezocht: