Curaçao here we come! - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Linda Hoeve - WaarBenJij.nu Curaçao here we come! - Reisverslag uit Balkbrug, Nederland van Linda Hoeve - WaarBenJij.nu

Curaçao here we come!

Blijf op de hoogte en volg Linda

20 Oktober 2013 | Nederland, Balkbrug

Hallo allemaal,


Bij deze schrijf ik alvast een stukje op mijn blog waarop jullie mij gedurende mijn stageperiode in Curaçao kunnen volgen.

Voor onze opleiding bewegingsagogie ga ik samen met Moniek meelopen met een fysiotherapeut binnen een instelling voor mensen met een lichamelijke beperking. Ook begeleiden we mensen tijdens hun revalidatie. Dit is voor ons onze afstudeerstage.

Ik zal proberen om de meest interessante ins, outs, ups en downs hier met jullie te delen!

Vorig weekend was een groot feestweekend! Wat ben ik ontzettend verwend door iedereen, ik heb nog nooit zo veel cadeautjes gekregen!! Super leuk en helemaal niet erg natuurlijk, maar ik kan het helaas niet allemaal meenemen..

Maar een afscheidsfeestje is niet voor niets.. 'Het grote avondtuur' komt steeds dichterbij, het inpakken is inmiddels begonnen en ik vind het allemaal steeds spannender worden, maar ondertussen heb ik er ook heel veel zin in.
Over 5 dagen is het zo ver. Aanstaande vrijdag vlieg ik om 11.45 samen met Moniek voor vijf maanden naar het warme Curaçao. Het mooie vooruitzicht is dat we eerst anderhalve week kunnen genieten van een welverdiende vakantie! Een minder leuk vooruitzicht is dat ik afscheid moet nemen van mijn lieve kleine zusjes, de rest van de familie, vrienden, vriendinnen én het turnen.. Want stiekem zie ik hier toch best wel tegenop..
Maaaar ik kom terug!


Ik hoop op een hele leuke tijd en een super ervaring! Ik heb er zin in!


Het volgende berichtje zal ik sturen vanuit Curaçao.
Foto's zullen hier ook binnenkort verschijnen want een camera was een van de vele leuke cadeau's!


Liefs,

Linda

  • 20 Oktober 2013 - 20:03

    Simone Buitenhuis:

    Hey Lin, super leuk dat je een blog gaat bijhouden :-) Ik ben erg benieuwd naar je verhalen.
    Ik wens je een hele fijne tijd op Curaçao! Geniet er van, pas goed op jezelf, en... kom lekker bruin terug! ;-)
    X Simone

  • 20 Oktober 2013 - 20:13

    Marlijn Van Der Heijde:

    Hey Linda, heel plezier en veel succes daar ver weg. En oja, ik zal je verhalen gaan lezen, wat je daar allemaal gaat beleven!!! Groeten Marlijn

  • 20 Oktober 2013 - 20:49

    Xandra:

    Jaaaa leukleuk, dit ga ik volgen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Balkbrug

Linda

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 779
Totaal aantal bezoekers 7709

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2013 - 27 Maart 2014

Curaçao

Landen bezocht: